کشتی کج فوتبال اس ام اس
 
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







Alternative content



کد شمارش معکوس سال نو



 

نام: سلنا ماری گومز (به انگلیسی: Selena Marie Gomez)

تاریخ تولد سلنا گومز: ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲

محل تولد سلنا گومز: گراند پرایری ، تگزاس ، آمریکا

فعالیت های هنری سلنا گومز: بازیگر ، خواننده ، نوازنده ، ترانه ‎سرا ، دوبلر و رقاص

 

 

اوایل زندگی‌ سلنا گومز

سلنا گومز بازیگر و خواننده اهل آمریکا است ، او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در سریال کمدی «جادوگران سرزمین لرزان» از شبکه دیزنی به شهرت رسیده ‌است ، وی بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم ‌های تلویزیونی شروع کرد.

نام مادر وی «مندی تیف» بوده و اصالتا ایتالیایی تبار است ، مادر گومز دارای سابقه بازیگری نیز بوده ، پدر وی «ریکاردو گومز» اصلیت مکزیکی دارد ، پدر و مادر سلنا وقتی که وی ۵ ساله بوده از هم جدا شدند ، مادر وی دوباره در سال ۲۰۰۶ ازدواج کرد ، او مسیحی است.

 

 

فعالیت‌ های شغلی سلنا گومز

سلنا گومز فعالیت ‌های بازیگری ، خوانندگی ، نوازندگی و همچنین شاعری و دوبلری یک کارتون به اسم هورتون را دارد ، بازی در نقش مری سانتیاگو در فیلم another cinderella story و رقصیدن عجیب و بی نظیر وی همراه با اندرو سیلی ، موجب شد تا وی شهرت بسیار خوبی پیدا کند ، اکنون وی به یکی از بزرگترین ستارگان جوان آمریکا تبدیل شده است.

سلنا گومز شغل بازیگری خود را در سن ۷ سالگی با بازی در فیلم بانی و دوستان آغاز کرده ، سپس عهده دار نقش مکملی در فیلم بازی تمام شده شد ، در سال ۲۰۰۴ استعداد وی مورد توجه عوامل شبکه والت دیزنی قرار گرفت وی ابتدا به عنوان بازیگر مهمان در چند فیلم از جمله هانامونتانا بازی کرد سپس عهده دار نقش اصلی در فیلم Wizards of Waverly Place شده ، حضور وی در مجموعه Disney Channel movie در سال ۲۰۰۹ سبب شد تا این مجموعه به بیش از ۱۱٫۴ میلیون بیننده در اولین قسمت خودش دست یابد.

از دیگر کارهای سلنا گومز ، بازی در نقش اول another cinderella story و بازی در نقش اول فیلم princess protection که نقش اول را با demi lovato با هم بازی می کردند ، وی به تازگی فیلمی بازی کرده به نام Ramona and Beezus که Joey King در آن نقش Ramona و سلنا نقش خواهر بزرگترش Beezus را بازی می کند ، این فیلم سینمایی برگرفته از رمان های متعدد Ramona & Beezus ساخته شده است که به تازگی نیز به روی پرده آمده است.

سلنا گومز اکنون به یکی از بزرگترین خواننده های جهان تبدیل شده است ، او می تواند به هر سبکی بخواند اما سبک اصلی وی rock and roll می باشد.

 

بیوگرافی سلنا گومز, تصاویر سلنا گومز

 

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط benyamin

نام کامل:BEYONCE GISELLE KNOWLES
اسامی مستعار:JUJU-MOTHE-BEE
تاریخ تولد: 4 سپتامبر 1981.
محل تولد: تگزاس.
شغل: خواننده، بازیگر، ترانه سرا، تهیه کننده.
قد: 170 سانتی متر.
نام پدر:MATHEW KNOWLES----شغل: فروشنده تجهیزات پزشکی و مدیر برنامه های بی یانسه.
نام مادر:TINA BEYONCE---شغل: طراح لباس.
خواهر:SOLANGE KNOWLES----شغل: خواننده.
دوست پسر:GAY-Z----شغل:خواننده.

Beyoncé Giselle Knowlesمتولد 4 سپتامبر 1981 یک خواننده R&B ,ترانه سرا,Record Producer , هنرپیشه و طراح لباس امریکایی است .او را معمولا با اسم کوچکش یعنی Beyonce می شناسند و به این اسم معروف است.او یکی از تشکیل دهنده های گروه R&B دستینیز چایلد(Destiny`sChild) است.
اولین البوم انفرادی او "Dangerously in love" در سال 2003 در رتبه های بالای بیل بورد و R&B در امریکا و کانادا و انگلیس قرار گرفت.Beyonce تا به حال 9 جایزه Grammyدریافت کرده است-6 جایزه به تنهایی و 3 جایزه همراه با گروه Destiny`s Child-.
Beyonce در سینما نیز موفق بوده و با حضور در فیلم"Austin powers in goldmember" که یکی از بهترین فیلم های 2002 بود شایستگی خود را ثابت کرد.سال 2006 اهنگ "CheckOn it" با قرار گرفتن در رتبه اول "100 اهنگ برتر" سومین اهنگ انفرادی او بود که این رتبه را بدست می اورد.
Beyonce در حال حاضر با رپر معروف امریکایی "Jay-z" دوست است.
Beyonce از دو فرزند دیگر خانواده بزرگ تر است.والدین او "Matthew Knowless" و "Tina Beyonce" هستند,مادر بزرگ و پدر بزرگ مادری او فرانسوی بوده اند, پدر Beyonce تصمیم می گیرد فامیلی همسر خود را به عنوان نام برای او(Beyonce) بکار برد!!
Beyonce تا 7 سالگی در مدرسه رقص تعلیم می دید و تک خوان کلیسا بود.مربی رقص او استعداد خاصی در او دید و بطور خصوصی شاگرد ممتاز خود را در مسابقات مختلف شرکت می داد.Beyonce در این مدت در 30 مسابقه محلی رقص و خوانندگی برنده شد.
Beyonce و دوست قبلی اش "Latavia Roberson" با "Kelly Rowland" و"LetoyaLuckett" ملاقات کردند.انها اهنگی برای اجرا در سالن زیبایی مادر Beyonce ساختند,بعد از اجرای اهنگ در چند جمع دوستانه,وقتی وارد "Star Search" شدند,با شکست روبرو شدند.انها نام "Girl`s Tyme" را برای خود انتخاب کرده بودند,انها در مسابقه برنده نشدند."Matthew Knowles" و "قیم قانونی Kelly" تصمیم گرفتند تا به دختران برای رسیدن به رویای خوانندگی اشان کمک کنند.پدر Beyonce شغل خود را رها کرد و به عنوان مدیر گروه شروع به فعالیت کرد.
Beyonce به عنوان یک نوجوان وارد مدرسه"بازیگری و هنرهای سمعی و بصری " در "Houston" شد و در این مدرسه استعداد خود را در موسیقی نشان داد,او بعدا به مدرسه"Alief Elsik High scholl" در "houston" رفت.

تصاویر بیانسه بر روی فرش قرمز مراسم بی ای تی آواردز ۲۰۰۹
Destiny`s Child
Beyonceبااهنگ "NO ,NO, NO" که در 10 اهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت به شهرت رسید.بعد از تبلیغات و هیاهوی فراوان حول تشکیل گروه 3 نفره جدیدی به نام "Destiny`s Child"(با اعضای اصلی "BeyonceKnowles"و"Kelly Rowland"و "Michelle Williams"),این گروه برای تبدیل شدن به موفق ترین گروهPop/ R&B در اواخر دهه 90 و اوایل 2000 شروع به فعالیت کرد,4 بار رتبه اول در "100 Billboard",چندین بار قرار گرفتن درtop10و 2 بار بدست اوردن رتبه اول در بهترین البوم,از موفقیت های گروه است.همچنین گروه در بیلبوردهای مختلف دیگر نیز چندین مقام اولی را کسب کرده است.گروه برای به دست اوردن طرفدلر قبل از انتشار البوم اول خود "Destiny`s Child" یک تور برگزار کرد.
مدیریت گروه توسط "Matthew Knowless" پدر Beyonce انجام می شد,او از موثرترین افراد در موفقیت Beyonce به حساب می اید و Beyonce او را الگوی خود می داند.
البوم اول انان در 1988 که توسط "Wyclef Jean" و"Jermaine Dupri" تولید شده بود فروش موفقیت امیزی داشت,اهنگ "NO,NO,NO" در این البوم در "100 اهنگ برتر" اول شد.
البوم دوم "destiny`s child" به نام "The Writings on the wall" در سال 1999 تولید شد,دو اهنگ "Bills bills bills" و " Say my name" در این البوم در رتبه اول قرار گرفتند,همچنین دو اهنگ "Bug A boo" و "Jumpin jumpin" از اهنگ های محبوب این البوم بودند,"Say my name" در Grammy سال 2001 برنده 2 جایزه به عنوان "بهترین اجرای R&B" و"بهترین اهنگ R&B" شد.
البوم بعدی انها "Survivor",اثبات دیگری در موفق بودن انها در زمینه موسیقی بود, قرار گرفتن در رتبه اول"billboar 200" و "بهترین البوم R&B" در امریکا و انگلیس و کانادا,قرار گرفتن 2 اهنگ "Independent woman"و "Bootylicious" در رتبه اول '100 اهنگ برتر" و بدست اوردن رتبه دوم توسط اهنگ"survivor" از موفقیت های این البوم است.
اهنگ "Independent woman" در اواخر سال 2000 اهنگ فیلم "Charlie`s Angles" (فرشتگان چارلی)بود
اهنگ "Survivor" سومین جایزه Grammy راهم به عنوان "بهترین اجرای R&B" برای گروه به ارمغان اورد.
در سال 2001 Beyonce از سوی"American Society of composer,authors and publishers" به عنوان ترانه سرای سال انتخاب شد,او اولین زن سیاه پوست و دومین زنی است که توانسته این جایزه را کسب کند.
سال 2004 گروه تهدیداتی از سوی یک طرفدار عقده ای در "سن دیگوی" کالیفرنیا به نام "Latoya Langford" در یافت کرد که عمدتا Beyonce را مورد هدف قرار داده بود,این تهدیدها تنزل زیادی در کار گروه به وجود اورد,"Langford" به تهدیدها ادامه می داد تا اینکه بالاخره در سال2004 در خانه خود دستگیر شد,بعد از سه سال وقفه که Beyonce در این مدت بیشتر روی کارهای انفرادی خود تمرکز کرده بود,او برای ساخت چهارمین البوم گروه دوباره نزد kelly و Michelle بازگشت,"Destiny`s Fulfilled" در نوامبر 2004 بیرون امد,البوم در "Billboard 200 دوم شد,اهنگ های معروف این البوم "Lose mybreath","Soldier","Girl"و "Cater 2 U" می باشد.نام البوم "Destiny`s Filfilled" (یعنی اتمام دستینی) شاید واقعا اشاره ای به پایان گروه باشد که البته تا امروز اینگونه بوده است.
سال 2005 "Destiny`s Child" یک تور خارجی به نام"Destiny`s Fulfilled and Lovin` It" اغاز کرد که اسپانسر ان Mc Donald`s بود,این کنسرت 70 شهر را در استرالیا و اسیا و اروپا و امریکای شمالی شامل می شد که از اوریل تا سپتامبر به طول انجامید,در 13 ژوئن 2005 اعلام شد که گروه بعد پایان تور در سپتامبر 2005 منحل می شود.
در اکتبر 2005 گروه اخرین البوم خود به نام "#1`s" را بیرون داد که شامل همه اهنگ هایی بود که رتبه اول را بدست اورده و همچنین اهنگ های معروف و شناخته شده گروه.این البوم "Greatest Hits" همچنین شامل 3 اهنگ جدید است که 2 تای انها "Standup for love" و "Check On It" است,این البوم در "Billboard 200"اول شد.اهنگ"Checkon It"سومین اهنگ Beyonce است که در "100 اهنگ برتر" اول می شود.
سال 2005, Destiny`s child جایزه پرفروش ترین گروه دخترانه را با فروشی بیش از 50 میلیون کپی از "World Music Award" در یافت کرد.


کار انفرادی Beyonce

فیلم ها

سال 2001,Beyonce بدون هیچ پیش زمینه ای در فیلم "A hip hopera" در کنار "MekhiPhifer" ظاهر شد.
تابستان 2002 در فیلم "Austin Powers in golmember" در نقش "FoxxyCleopatra" در مقابل "Mike Mayers"که نقش Austin Powers را داشت ,حضور یافت,این فیلم در "کتاب رکوردهای گینس" به عنوان پر فروش ترین فیلم کمدی ثبت شد و Beyonce هم اهنگی به نام "Work It Out" برای این فیلم خواند ,این اهنگ در انگلیس,هلند,استرالیا و ایرلند موفق بود ولی در امریکا انچنان مورد توجه قرار نگرفت.
سال 2003,Beyonce در فیلم "The Fighting Temlations" مقابل "Cuba Gooding Jr' قرار گرفت و برای این فیلم هم اهنگی با همراهی "Missy Elliot"."Free"و "Lyte" خواند که بر خلاف اهنگ های انفرادی خودش محبوبیت چندانی پیدا نکرد,اگر چه فیلم فروش متعادلی داشت.
Beyonce در فیلم "The pink panter" در نقش "Xania"- که در فیلم یک خواننده پاپ معروف است-در مقابل "Steve Martin" قرار گرفت,این فیلم 10 فوریه 2006 بیرون امد و در هفته اول نمایشش, پرفروش ترین فیلم امریکا شد.
در حال حاضر نیز Beyonce مشغول انجام کار دیگری به نام "Dreamgirls" است که قرار است 22 دسامبر 2006 بیرون بیاید.

 

 


موسیقی

در طول پاییز 2002,Beyonce با Jay-z همکاری و هم خوانی می کرد.بهار 2003,Beyonce یک کار دونفره به نام "The closer I Get to you" با "Luther Vandross" خواند(این اهنگ در اصل توسط "Roberta Flack" و "Donny Hahaway" خوانده شده و به معروفیت رسیده بود) که در این کار مشترک Beyonce به جای Hathaway و Vandross به جای Flack می خواند,این اهنگ هم در البوم Beyonce و هم در البوم Vandross به نام "Dance With myfather" قرار گرفت و جایز Grammy این اهنگ را هم به طور مشترک دریافت کردند.
سال 2003,Beyonce اولین البوم انفرادی خود به نام "Dangerously In love" را ساخت,اهنگ اول این البوم "Crazy In love" با همراهی Jay-z به سرعت به محبوبیت رسید و مدت ها در رتبه اول باقی ماند-8 هفته در "Billboard ht 100 single" اول بود-این البوم در انگلیس و کانادا اول شد,بیش از 4میلیون کپی در امریکا و بیش از 7 میلیون کپی در سراسر جهان فروش داشت,Beyonce یکی از پرفروش ترین خوانندگان R&B در سال 2003 بود و 'Dangerously In love" ششمین البوم پرفروش امریکا شد.
در اواخر تابستان,اهنگ "Baby Boy" با همراهی "Sean Paul" شروع به فتح چارت ها کرد,این اهنگ از بهترین های سال 2003 شد و 9 هفته در رتبه اول در امریکا باقی ماند(یک هفته بیشتر از "Crazy In love")
بعد از موفقیت "Baby boy", او سومین تک اهنگ خود به نام "Me,Myself And I" را نیز در اواخر 2003 بیرون دادو اهنگ چهارم البوم "Dangerously In love" یعنی "Naughty Girl" در اواسط 2004 اجرا شد که هر دو رتبه سوم "100 اهنگ برتر" را کسب کردند.
در Grammy Awards 2004 بود که Beyonce با بدست اوردن 5 جایزه برای کارهای انفرادیش رکورد شکنی کرد,این جوایز شامل"بهترین اجرای R&B زن" برای "Crazy Inlove"و "بهترین البوم R&B" بود.او همچنین یک جایزه "Brit Award" در سال 2004 در انگلیس نیز بدست اورد که او را اولین زنی کرد که در یک سال به طور هم زمان چند جایزه داخلی و خارجی معتبر کسب کرده است.
در دسامبر 2005,Beyonce یک تک اهنگ جدید به نام "Check On It" با همراهی "SlimThung" خواند,این اهنگ از البوم "#1`s" از "Destiny`s child" و برای فیلم "The PinkPanter" می باشد.
Beyonce اعلام کرده که برای البوم جدید خود شروع به نوشتن ترانه خواهد کرد که کار ضبط این البوم در اواسط 2006 اغاز خواهد شد, یعنی بعد از انکه کار فیلم "Dreamgirls" به اتمام برسد,Beyonce اعلام کرده که تا ان زمان روی فیلم اخر خود تمرکز خواهد کرد.
در مراسم Grammy 2006,جایزه "بهترین اجرای R&B" برای اهنگ "So Amazing"نصیب Beyonce شد.

جوایز دریافتی:

5 بار GRAMMY AWARDS
4 بار MTV VIDEO AWARDS
4 بار BILLBOARD AWARDS-BRIT AWARDS.


فیلمهای وی:

Austin Powers in Goldmember (2002)
The Fighting Temptations (2003)
Fade to Black (2004)
The Pink Panther (2005)
Dreamgirls (2006)

آلبومها:
بیانسه زیباترین زن دنیا در سال 2012 + عکس

Dangerously in Love (2003)
:Me, Myself and I (2004)

* وی خواننده اصلی گروه DESTINEY`S CHILD میباشد.

*گروه دستنیز چایلد در سال 1990 تشکیل گردید. این گروه تاکنون بیش از 50 جایزه مختلف را از آن خود کرده و 45 میلیون کپی از آثارشان در سراسر جهان بفروش رسیده است.

* شاعر ترانه های گروه دستنیز چایلد نیز خود بی یانسه میباشد.

* وی صاحب یک گربه خانگی است.

* وی به عطر و ادکلن آلرژی دارد.

* وی نخستین آلبوم سولو خود را در سال 2003 عرضه کرد.

* اعضای دیگر گروه دستنیز چایلد به قرار زیر میباشد:

1-KELLY ROWLAND-- وی از بستگان نزدیک بی یانسه است.

2-MICHELLE WILLIAMS


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط benyamin

 

نام اصلی امینم مارشال بروس مترز (MARSHAL BRUCE MATHERS) است.
امینم یک خواننده ی معروف رپ(RAP) خون یه علاقه ی بسیاری به سیاهپوستا داره و بخاطر همین به سفید اما سیاه معروف که یعنی سفید پوسته ولی مثل سیاها لباس می پوشه و حرکاتش مثل سیاه پوستا است.امینم در17 اکتبر سال 1972 در شهر st.joseph واقع در ایالت Missouri
آمریکا و در خانواده ای فقیر متولد شد.مادر او زنی 17 ساله بود که همسرش او را ترک کرده بود و بروس هرگز پدر خود را ندید
او دوران کودکی اش را در شهر دیترویت (DITROIT) به سختی سپری کرد او در سن 9 سالگی با سبک Hip-hap RAPآشنا شدو با تلاش بسیار توانست در سن14 سالگی با خوانندگان رپ کلوپ های شبانه ی دیترویت رقابت کند.او در سن 15 سالگی به شدت مورد ضرب و شتم شاگردان مدرسه قرار گرفت به طوری که 9 روز در بیمارستان بستری شد و در ترانه ای با نام Brain Damage که بعد ها سرود انتقام خود را از آن کودکان گرفت. در همان سال مدرسه را ترک کرد و به پیشنهاد مادرش به جستجوی کار رفت.
چند سال بعد دایی او Ron که مورد علاقه ی فراوان بروس بود دست به خودکشی زد و تأثیرات منفی این واقعه به اضافه ی اختلافات او با مادرش سبب شد که خانه را ترک کند و مدتی را در خیابان ها بگذراند و مدتی هم به عنوان آشپز در یک رستوران با حقوق بسیار کم مشغول به کار شد سپس تصمیم گرفت که استعداد خفته ی خود را مجددا بیدار کند و توانست با تلاش بسیار عضویت یک گروه به نام NEW JACKS
در آید.
او پس از مدتی از گروه NEW JACKS در آمد.او نخستین ترانه ی خود را برای هیئت خوانندگان رپ
دیترویت (که همگی سیاه پوست بودند) به صورت انفرادی اجرا کرد ولی مورد تمسخر آنان قرار گرفت و آنان به او پیشنهاد کردند که به عنوان خواننده ی پاپ یا راک سفید پوست فعالیت کند ولی او نااامید نشد.وی برای پیدا کردن راه خود به دنیای رپ عضو یک گروه به نام SOUL INTERNT شد و با ورود اولین آلبوم آن ها به بازار امینم با خواننده ی رپ دیگری با نام PROOF آشنا شد.همکاری آنان سبب بوجود آمدن گروهی جدید با نام D12 شد که بروس به خوبی در آن درخشید



سایر اعضای گروه Kuniva,Suift,Kon Artist نام داشتند. نام وی در همان دوران به طوری اتفاقی تبدیل به لقبEMINEM شد زیرا او ابتدا خود را M&M=MARSHAL MATTERS معرفی کرد و در طی کنسرتها و برنامه های محلی با تکرار این نام به تدریج به EMINEM
تبدیل شد. عملا معنای خاصی برای این کلمه وجود ندارد.
در سال 1995 یعنی در همان زمان که اوج
D12 بود امینم اولین آلبوم انفرادی خود تحت عنوانInfinite را به بازار عرضه کرد.او در 25 دسامبر همان سال از همسرش KIM صاحب فرزند دختری به نام HAILIE JADE شد.او در سال 1977 لقب لاغر مرموز(SLIM SHADY)را برای خود برگزیدکه شاید یکی از مؤثرترین عوامل موفقیت اوست.او در همان سال آلبوم SLIM SHADY EP را به بازار عرضه کرد که برای نخستین بار ترانه های مشوش، تاریک، نامفهوم و سرشار از رنج و اعتراض او را به همه معرفی کرد
یکی از تهیه کنندگان سرشناس موسیقی رپ با نامJimmy Lovine بعد از مشاهده استعداد و توانایی های این جوان که موفق به کسب مقام دوم در جدول بهترین های رپ 1997 شده بود،او را با یکی از غول های موسیقی رپ و تهیه کننده ی بزرگ گروه N.W.A یعنی DR.Dre آشنا کرد.خود وی بعدها وظیفه مدیریت برنامه های امینم را بر عهده گرفت.این آشنایی و دوستی تازه که تا به امروز ادامه دارد،سبب شکوفا شدن استعدادهای نهفته امینم شد و او را وارد مسیر شهرت و ترقی کرد.آلبوم بعدی امینم که DR.Dre تهیه کنندگی آن را برعهده داشت در سال 1999 تحت عنوان Slim Shady LP به بازار عرضه شد و از طرفی مورد تحسین بسیار و از طرفی دیگر مورد تمسخر قرار گرفت، ولی سرانجام موفق به کسب جایزه Platinum گردید.
پس از آن امینم در سال 2000 آلبوم موفق دیگری با نام
Marshal Mathers LP را به بازار عرضه کرد که تنها در اولین هفته ورود به بازار موسیقی جهان بیش از 2 میلیون نسخه آن فروش رسید و این آلبوم را به سریع الفروش ترین آلبوم موسیقی رپ در تاریخ مبذل ساخت!این آلبوم امینم را به چنان خواننده موفق و سرشناس مبدل ساخت که او حتی از استادان سیاه پوست خود نیز بیشتر مورد توجه واقع شد و از طرف دیگر هدف بسیاری از دشمنی ها و کینه توزی ها قرار گرفت.از این آلبوم دو ترانه Kill You نشانگر دنیای پر از درد ودرگیری اوست.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط benyamin

 

بیوگرافی مجید خراطها

 

استاد مجیدخراطها در ۷ مهر ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود .

مجید خراطها فارغ التحصیل رشته هنر و افتخار حضور با گروه های سنتی و پاپ دارد.

خراطها سال های زیادی را با آموزش ساز طی کرد

مجيدخراطها از سال 84 پا به عرصه ي موسيقي نهاد .

اولين آلبوم حرفه اي ايشان آلبوم تنهاترين تنها با همکاري (مهدي ابراهيمي) به بازار ارائه شد.

سپس آلبوم دوم ايشان البوم زخم زبون با همکاري ( وحيد خراطها ) به بازار ارئه داده شد.

همچنين استاد مجيد خراطها با ارئه آلبوم و تک موزيک براي ديگر هنرمندان کار خود را ادامه داد.


از هنرمنداني که استاد خراطها آنها را در ارائه آلبوم و تک آهنگ همراهي کردند ميتوان:

۱- محمد امین رضاییان

۲-بهنام ربانی

۳-شهروز سهرابی و حمید اسجدی و ایمان احمد خانی

۴-یوسف خرسندی و حسن مقدسی

۵-سعید ربیعی و حمید احدی

۶-شهرام صالحی

۷-بابک جوان

۸-سعید حسینی

۹-علیرضا سلمانی

۱۰-امیر منتظری

۱۱-حمیدرضا حاجیلو

۱۲-بهروز بهشتی

۱۳-بابک غفاری

۱۴-محمد ابوالحسنی

۱۵-حامد رامتین

۱۶-علی چاقوچی

۱۷-مجید علیپور

... نام برد.

و سومين آلبوم استاد مجيد خراطها با نام وداع بود که استاد مجيد خراطها را بين مردم و نسل جوان محبوب کرد.
استاد مجيد خراطها پس از ارسعي تلاش فراوان توانست در زمستان 87 آلبوم آواره را به بازار ارائه دهد که در اين آلبوم استادمجيد خراطها با همکاري وحيد خراطها توانست خود را بيش از پيش در بين مردم محبوب سازد.

مجید خراطها در اسفند سال سال ۸۸ آلبوم فوق العاده کنسل را با همکاری وحید خراطها به بازار ارائه داد که با استقبال فوق العاده همراه شد .


استاد مجيد خراطها به نواختن سازهاي
ستار
تار
دف
تومبار
گيتار
ليد گيتار
گيتار باس
پيانو
و آهنگسازي به صورت حرفه اي را دارا ميباشد.

 

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط benyamin

 

مارک آنتونی
Marc Anthony 2009 White House.jpg
 
اطلاعات هنرمند
نام اصلی مارکو آنتونیو مونیز
زادروز ۱۶ سپتامبر ۱۹۶۹(۱۹۶۹-09-۱۶) ‏(۴۲ سال)
نیویورک، ایالات متحده
سبک‌ها لاتین, سالسا, پاپ
کار(ها) ۱۹۹۱-اکنون
وب‌گاه marcanthonyonline.com
مارک آنتونی و جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۶

مارکو آنتونیو مونیز (زاده ۱۶ سپتامبر ، ۱۹۶۹) که با نام مارک آنتونی شناخته می‌شود، خواننده, آهنگساز و بازیگر پورتوریکویی - آمریکایی است. که همواره از او به عنوان یکی از بهترین خوانندگان سبک سالسا نام برده می‌شود. او برنده دو جایزه گرمی و سه جایزه لاتین گرمی است و بیش از سی میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در سراسر جهان فروخته شده‌است.

 

مارک آنتونی و جنیفر لوپز

مارک آنتونی و جنیفر لوپز با توجه به ملیت مشترکی که داشتند و هر دو اصلیت پورتوریکویی داشتند مدت‌های طولانی با هم دوست بودند. در سال ۲۰۰۴ پس از بازی لوپز در فیلم Shall We Dance آنتونی که به تازگی از همسر پیشینش جدا شده بود با جنیفر لوپز که او نیز به همین وضع بود پیشنهاد ازدواج را داد و این دو در ۵ جون ۲۰۰۴ با یک دیگر ازدواج کردند. مارک و جنیفر در ۱۵ جولای ۲۰۱۱ از هم جدا شدند.

فعالیت ها

آلبوم‌ها

۱۹۹۱: When the Night is Over

۱۹۹۳: Otra Nota

۱۹۹۵: Todo a Su Tiempo

۱۹۹۷: Contra la Corriente

۱۹۹۹: Marc Anthony

۲۰۰۱: Libre

۲۰۰۲: Mended

۲۰۰۴: Amar Sin Mentiras

۲۰۰۴: Valió la Pena

۲۰۰۷: El Cantante

۲۰۱۰: Iconos

فیلم ها

۱۹۸۸ East Side Story

1993 Carlito's Way

1994 Natural Causes

1995 Hackers

1996 Big Night

1996 The Substitute

1999 Bringing Out The Dead

2001 In the Time of the Butterflies

2004 Man on Fire

2007 El Cantante

2010 HawthoRNe - TV Series

جوایز

جایزه گرمی

۱۹۹۶: برنده بهترین آلبوم لاتین

۲۰۰۵: برنده ی بهترین آلبوم لاتین پاپ

جایزه لاتین گرمی

۲۰۰۰: برنده بهترین آهنگ سال

۲۰۰۵: برنده بهترین آلبوم سالسا

۲۰۰۸: برنده بهترین آلبوم سالسا


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط benyamin

 

نام کامل : هیفاء محمد وهبی

نام هنری :هیفاء وهبی

تاریخ تولد : 10 مارس 1970

محل تولد : لبنان

ایمیل آدرس :info@hayfawehbe.com

یک زیبای خیره کننده از لبنان. چشمهای گیرا ، ظرافت ، دلربایی کردن و به طمع انداختن. این شیفتگی شرقی ، کلید ورود او به دنیای شهرت ، مد و موزیک بوده است.

 

 

هیفا در سن 16 سالگی ،در مسابقه زیبایی جنوب لبنان برنده شد و در سال 1995 در قسمتی از رقابت میس لبنان توانست مقام بیاورد .تقریبا یک سال بعد بود که این زن جوان و زیبای لبنانی درخواستهای زیادی از Fashion Show به دستش رسید. پس از آن ، عکسهایش روی جلد بیش از 100 مجله بچاپ رسید ، که او این موضوع را مدیون زیباییش ( با صورتی کاملا عربی وشرقی) است. بعلاوه در سایتهای اینترنتی ، گیرایی چشمهایش ، طلسم می کرد . او در ملکه زیبایی جهان ، توسط طرفدارانش رای آورد.

 

از اینجا بود که استعداد او در خوانندگی به وسیله شرکت موزیک روتانا کشف شد . آلبوم " هو الزمان " اولین میوه مشترک هیفا و روتانا است . روتانا هیفا را تشویق میکرد ، و دیگران دیدند که هیفا در حرفه اش خیلی جدی و دارای حسن انتخاب و باریک بین در انتخاب ترانه سرای آلبومش و موزیک و تهیه کننده اش است . او آهنگهایش را با یک صدای شیرین اجرا میکرد که مستقیم در قلب نفوذ میکرد. او از دوران کودکی اش عکس خوانندگی در صحنه های بزرگ دارد . امروز هیفا حاصل سماجت در تلاشها و کودک رویاهای بچگی اش را که به حقیقت پیوسته است را میبیند.

 

و هنوز دلیلی برای کار خستگی ناپذیرش دارد ، و آن ، دستیابی به آرزوهایش است ، خوش بینی به فراسوی همه محدودیت ها ... او آرزوهای بزرگی برای آینده اش دارد .هیفا عقیده دارد که بی درنگ ، می تواند پیشرفت کند و به مرحله ای برسد که برایش بتواند خوشحالی بیاورد .او را راضی کند. اولین آلبوم هیفا " هو الزمان " شانس بزرگی در زندگیش بود و باعث شد تا او خیلی بادقت ، و بی تکلف و ساده باشد . او مورد تشویق بزرگی از طرف دوستان صمیمی و خانواده اش ، و شرکت روتانا قرار گرفت . خواندن و نقاشی ، سرگرمی اصلی اوست .

تصاویر مراسم عروسی هیفا وهبی!

هیفا به دریا ، خورشید ، و طبیعت عشق می ورزد. ملکه زیبایی برتر مدل فشن ،حالا خواننده ای است که به اندازه کافی قوی است در مشکلات و موانع ، و رویای بچگی اش را در یک آلبومی که او را به ستاره های دنیای موسیقی سوق داد .

 

دختر 13 ساله ی هیفا وهبی که زینب نام دارد از او جدا شد و همراه با مادربزرگش در کشور کویت زندگی می کند و وقتی از هیفا درباره ی زینب پرسیدند در مقابل دوربین تلویزیون گریه کرد.جالب است بدانید که زینب خواننده است و بر عکس مادرش هیفا حجاب را انتخاب کرده است.

 

 

برج نجومی هیفا حوت ( ماهی ) میباشد و هیفا یک خواهر به نام هنا دارد.

 

آلبوم"بدی عیش"در اواخر سال 2005 به بازار عرضه شد و البته چند آهنگ هم دارد که بدون آلبوم و بیشتر به صورت کلیپ تا کنون منتشر شده است. آخرین آلبوم هیفا یا حبیبی انا نام دارد که بسیار روی آن کار شده است و از آهنگهای زیبائی همچون یا حبیبی انا و بغبغان برخوردار هستش.هیفا کلیپهای زیادی ازجمله بدی عیش ،بوس الواوا ، انا هیفا ، یا حیاه قلبی ، رجب و ... دارد اما اکثر طرفداران او ترجیح میدهند بیشتر شو ها و حتی کنسرتهای او از تلویزیون پخش گردد که این بیشتر بخاطر حرکات خاص خودش و رقص عربیش میباشد.

آخرین آلبوم هیفا بنام (( یا حبیبی انا )) در اردیبهشت سال 1387 به بازار عرضه شد.

 

یکی از بهترین دوستان هیفا وهبی: نانسی عجرم.

کسی که مورد تنفر هیفا وهبی است: رولا سعد.

فوتبالیست مورد علاقه ی هیفا وهبی: دیوید بکام.

 

هیفا در یکی از کنسرتها

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط benyamin

                                                                                                          نام : انریکه میگوئل ایگلسیاس پریسلر
تاریخ تولد : 8 می 1975
ملیت : اسپانیایی
قد : 189 سانتی متر
جنسیت : مرد
مکان تولد : مادرید – اسپانیا
شغل : موزیسین ، بازیگر
نام پدر : خولیو ایگلسیاس ( بازیگر و موزیسین ، متولد 23 سپتامبر 1943 که در 20 جولای 1971 با مادر انریکه ، ایزابل ازدواج کرده و در تاریخ 1978 از هم جدا شدند ).
نام مادر : ایزابل پریسلر ( متولد 18 فوریه 1951 )
نام خواهر : ماریا ایزابل ایگلسیاس پریسلر ( خواننده و بازیگر اسپانیایی متولد 3 سپتامبر 1971 ).
نام برادر : خولیو خوزه ایگلسیاس پریسلر ( متولد 25 فوریه 1973 )
خواهران ناتنی : ویکتور ایگلسیاس رینز برگر و کریستینا ایگلسیاس رینز برگر ( این دو دوقلو هستند که در سال 2001 متولد شده اند و مادرشان میراندا رینز برگر بوده که سابقاً یک مدل هلندی بوده است ) آنا ( متولد 1989 )، تامارا ( متولد 1983 ).
برادران ناتنی : الخاندرو ایگلسیاس رینز برگر ( متولد 9 سپتامبر 1997 که مادرش میراندا رینز برگر بوده است ) رودریگو ایگلسیاس رینز برگر ( متولد 3 آپریل 1999 که مادرش میراندا رینز برگر بوده است ).
روابط دوستانه : آنا کورنیکووا ( جزء 10 بازیکنان برترین تنیس دنیا که در حال حاضر با ایشان ازدواج کرده ) جنیفر لاوهویت ( هنرپیشه زن ).
نام همسر : آنا کورنیکووا ( متولد مسکو-روسیه که جزء ***ی ترین زنان دنیا محسوب می شود و تمام شهرت آنا به خاطر اندام و هیکل بسیار زیبای وی می باشد که توانسته در یک مسابقه تنیس قهرمان تنیس زنان دنیا را شکست دهد. هم اکنون آنا به ورزش تنیس همانند گذشته نمی پردازد ).


نام کامل : "Enrique Miguel Iglesias Preysler"
انریکه کوچکترین پسر خولیو ایگلسیاس ، معروف ترین خواننده ی اسپانیایی است که البته پدرش اذعان داشته که دوست داشته پسرش هر کار دیگری را پیش می گرفته تا خوانندگی اگر چه انریکه پسر خولیوی معروف بود اما از همان آغاز رابطه چندان صمیمانه ای با پدرش نداشته زیرا او بیشتر وقتش را در خارج از منزل بوده و همچنین انریکو از اینکه مادرش تنها زن زندگی پدرش نیست ناراحت بود و این شیوه را نمی پسندیده .
انریکه در 8 می سال 1975 در مادرید اسپانیا به دنیا آمد مادرش که روزنامه نگاری به نام ایزابل بوده که 8 سال پس از تولد انریکه از پدرش جدا شده انریکه در یکی از مصاحبه هایش گفت: وقتی بچه بودم کار را برای مدتی کنار گذاشتم کاری که پدرم هرگز انجام نداد این بود که از من حمایت نکرد.او همچنین یک خواهر و یک برادر به نام های جولیا کابلی ودارد به اضافه دو برادر ناتنی دوقلو و دو خواهر ناتنی دوقلو.
پس از اون انریکه با پدرش به میامی میان به خاطر عملیات تروریستی که در زادگاهش در اون زمان به وقوع پیوسته بود.او موسیقی را از 13 سالگی شروع کرد و در سال 1991 قدم به دنیای موسیقی گذاشت که تاکنون بیش از 30 میلیون از نسخه های آلبوم هایش به فروش رفته و جالب این است که تنها 7 آلبوم بیرون داده.
انریکه به 4 زبان انگلیسی و اسپانیایی و ایتالیایی و پرتغالی تا حالا خوانده است که ترانه های اسپانیایی و انگلیسی او بیشتر مورد استقبال بوده،این آلبوم را در 3 سال به تنهایی ضبط کرده و بدون اینکه خانواده اش بفهمند به بازار داده انریکه می گوید من هیچ وقت نمی خواستم اینو به خانواده ام بگم چون مورد تمسخر واقع می شد من برای اون خیلی احترام می گذاشتم و واقعا خواستارش بودم مثل زمانی که مثلا شما دارید شام می خورید و به پدرتان می گویید من می خواهم خلبان شوم و او هم در جواب می گوید حرف اضافی نزن و شامتو بخور من هیچ وقت نمی خواستم اینو بشنوم.
خواندگانی چون لایوئل ریچی در زمان جوانی روی او تاثیر گذاشته بودند .پس از آن آلبوم دیگری را به بازار عرضه کرد که برنده ی جایزه ی گرمی شد او حتی موفقیت های دیگری را نیز تا سال 99 به چنگ آورد و ترانه های بایلاموس او به صدر صد آهنگ برتر در سپتامبر در انگلستان رسید.
انریکه تا کنون 116 جایزه پلاتینیوم رکورد و 227 جایزه (بهترین دستاوردهای هنری) را گرفته.می توان گفت انریکه می خواهد رکورد پدرش را بزند پدرش 250 میلیون نسخه از آلبوم هایش را فروخته که انریکو در صدد است این رکورد را بزند.

انریکه هچنین در فیلم روزی روزگاری در مکزیک به کارگردانی رابردت رودیگوئز همراه بازیگرانی مانند آنتونیو باندراس و جانی دپ شرکت کرده.
انریکه اصلا ساعت به دستش نمی بنده اما مشخص نیست که چرا در یک تبلیغ ساعت شرکت کرده و اونو به مشتش بسته همچنین انریکو آدم ولخرجی نیست و عادت به ولخرجی نداره و همیشه پول کمی در جیبش می گذاره اما معلوم نیست که وقتی با آنا بیرون میره چقدر پول همرا خودش می بره!؟!انریکه به کلاه آبی علاقه منده و بین کارتونها هم از باگز بانی و پینوکیو خوشش میاد همچنین بهترین هدیه کریسمسو سپری کردن اوقات با دوستانش می دونه و همه جور مجله ای هم می خونه.

 

[تصویر:  0102_enrique_iglesias_c.jpg]

ازدواج:
انریکه ایگلسیاس خواننده محبوب اسپانیا یی (من و همه ) با آنا کورنیکو فا تنیسور روسی ازدواج کرد . این زوج طی مراسمی مخفیانه در پورتو والارتا مکزیکو با یکدیگر ازدواج کردند . هیچ کس از این ازدواج اطلاع نداشت تا این که آنا خانومش در یک مسابقه تنیس خیریه بدون مقدمه رو به تماشاگران کرد و به آنها اعلام کرد که یک ماهی است که با انریکه ازدواج کرده است. او در حالی که می خندید گفت : می دانم همه شما شوکه شدید . ولی این تصمیم من و انریکه بود . می خواستیم یک ماه بدون درد سر در کنار هم باشیم و ماه عسل خود را با آرامش برگزار کنیم . باید بگویم انریکه همسر بی نظیری است و خوشحالم که با او ازدواج کرده ام .
آنا کورنیکوفا تنیسور مشهور روسی در سپتامبر 2002 به خاطر کمردرد از دنیای حرفه ای تنیس خداحافظی کردو اکنون بیشتر در مسابقات خیریه شرکت می کند . او در یکی از همین مسابقات با انریکه آشنا شد که این آشنایی پس از مدت کوتاهی منجر به ازدواج شد.

 

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط benyamin
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک